3

Vacanţă = rotunjire de burţi

Posted by Costi Dumitru on 09:14 in
Ce să-i faci, dacă vacanţele sunt puse în jurul marilor sărbători, şi cum suntem noi românii obişnuiţi să băgăm în noi până ajungem la urgenţe. Simţi când e o sărbătoare, tot cartierul miroase a fripturi, a grătare încinse şi manele date la maxim. Anul ăsta, involuntar, m-am înscris şi eu în acest maraton, având mândru pe tricou numărul 80(kg). Cu siguranţă nu o să ies de pe teren cu acelaşi număr, şi îmi doresc, cu teamă să păstrez acelaşi tricou. Nu ştiu ce meniu a pregătit mama încă dar cu siguranţă o să fentez cu nişte ouă roşii, ceva drop şi cu celelalte specialităţi ale casei.
Până la urmă, cu sau fără burtă Sărbătoarea Învierii vine la fiecare din noi.


Am făcut o pauză în scrierea acestui post. Am fost până jos să iau nişte pastile pentru ţânţari.
Afară plouă.
O ploaie măruntă şi un aer curat cum numai primăvara vezi. O ploaie care m-a făcut să lungesc drumul meu, ocolind puţin drumul spre casă, şi în acelaşi timp să mă gândesc la mine în ultima perioadă. Şi am realizat că totul este aşa cum mi-am dorit: mi-am făcut ordine în idei, în gânduri, în sentimente. Mi-am făcut ordine în viaţă. Sunt fericit.

Hristos a înviat (deşi e prea devreme) şi rotunjire plăcută a burţii.

3 Comments


Uite ca eu n-am mancat specialitati de Paste si tot bolnava am fost. Raceala m-a tinut la pat toata vacanta.
Cat despre ploaie ai dreptate.A plouat asa de linistit, iar in masina se auzea super.


ete tema ca a mea:D
dica..ma refer a blogului..desk mess:D
f tare:D


pai pentru mine oricum tot timpul este o rotunjire de burta:))
imi place sa mananc:D

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Un blog dusss...cu pluta All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.