0

1 Aprilie

Posted by Costi Dumitru on 13:26 in
Nah că mi-am luat-o şi eu exact la sfârşitul zilei, când tocmai ce răsuflam uşurat că nu mi-am luat-o. Cred că trebuia cineva să îmi vină şi mie de hac, după ce toată ziua am tras la "ţepe": aşa că astăzi am avut un cutremur mare pe care numai eu l-am simţit şi pe lângă misteriosul cutremur am avut şi o ninsoare, în timp ce afară era primăvară ca niciodată. Şi am reuşit, şi i-am păcălit pe unii. :D Şi totuşi cineva mi-a făcut-o şi mie. Şi a fost destul de dur am trecut de la un sentiment la altul în mai puţin de 5 minute. O să las suspansul să crească când (poate) într-un post viitor o să public "păţania" mea. Până atunci think about it..

0 Comments

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Un blog dusss...cu pluta All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.