1

Utv - Upgrade in Progress...

Posted by Costi Dumitru on 12:48 in
Televiziunea U a cam dat-o în bară.
Ieri mă uitam la tv şi am vazut scris pe burtieră următoarele:
click to comment
WTF?! Când s-a întors astă la simplu?? Că de când a plecat din trupă am şi cam uitat de el, doar printr-o flotare de memorie mi-am adus aminte: aaaaa...deci ăla eee..
Mirat de ce-am văzut, am intrat pe site-ul celor de la Simplu, şi nimic. Taz face parte din trupa Simplu doar pe burtiera Utv. Ei poate cei de la U îşi urmează sloganul: HAVING FUN IT'S THE WAY TO DO IT!

1 Comments


Tipule se intampla ca mie sa'mi placa de baietii astia. Motivul pentru care el a parasit trupa il sti?! Daca da, atunci iti vei da seama ca nu are cum sa se intoarca si se va intelege ca astia de la U au gresit.

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Un blog dusss...cu pluta All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.