2

"Bibliotecă dă bibliotecă"

Posted by Costi Dumitru on 12:12
Astăzi am fost la bibliotecă. Am intrat, am salutat, am asistat la tot ceremonialul de înapoiere a cărţii, când să plec am fost surprins cum din pc-ul bibliotecarei se auzea o manea. WOW! Dacă şi aici se ascultă manele, atunci e clar că "fenomenul" asta a cuprins toată România. Le auzi peste tot: în autobuz, pe stradă, prin parcuri, prin cluburi, localuri, bodegi...dar şi la bibliotecă ??
Cum ar fi, pe viitor să te duci la bibliotecă şi să ceri: "Aş dori un volum cu poezii de Eminescu şi ultimul cd cu Guţă" ?

2 Comments


wtf:|
pe bune?
foarte naspa frate


E cat se poate de reala faza. :))

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Un blog dusss...cu pluta All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.