1

Guma Orbit - Viitoarea monedă naţională

Posted by Costi Dumitru on 16:41 in


"-Nu aveţi două mii? Bine atunci, uitaţi vă dau o pastilă orbit!"

De câte ori nu te-ai întâlnit cu situaţia asta?? Aproape zilnic. Nu?! Atunci nu trăieşti în România, unde restul de la magazin capătă o valoare demnă de flencănit între dinţi. De curând am primit la un magazin din cartier rest, un jeleu!! Ce dracu?! Mi-am zis, s-a terminat guma orbit?, o fi criză dar nici chiar aşa, neavând încotro am luat bucăţica mea de jgarci şi am plecat. Tocmai de aceea propun ca noua monedă naţională să fie guma orbit şi jeleul.
Astfel vom avea milionari in cinugă şi respiraţie proaspătă.

1 Comments


Tu inca nu ai primit gume stres ca rest la magazin? Eh...la noi asa e moda! Iti dai seama...daca ajunge guma stres moneda nationala, atunci toata lumea face baloane ca sa scape de stress! Perfect!

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Un blog dusss...cu pluta All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.