1

Florile nu plâng

Posted by Costi Dumitru on 12:19 in

Poate că din greşeală, în fuga mea de zi cu zi, ţi-am rupt o petală... şi te-a durut, dar ai trecut cu vederea. Aveai multe petale şi una nu a contat aşa mult. Dar cu timpul deja din ce în ce mai multe petale cădeau din cauza mea.
Poate că am uitat o zi să te îngrijesc, deşi am promis asta atunci când tu ai răsărit în viaţa mea. Am promis şi nu m-am ţinut de promisiune.
Ai plâns.
Şi totuşi florile nu plâng, ci îşi udă singure rădăcinile atunci când eu uit de ele.

1 Comments


Cat de frumos ai scris! Dar tu nu ai fost niciodata impuns de spinii florii cand ai udat-o? Tie nu ti s-a promis ca acele nu te vor impunge? Nu ti s-a promis ca din intepaturi nu va curge sange?

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Un blog dusss...cu pluta All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.